الخميس - الموافق 28 مارس 2024م

مساعد سابق لوزارة الداخلية للنظام: الوعود التي تطلق كلها من أجل تضليل الناس… معاون سابق وزارت کشور رژيم ايران: وعده‌هایی که داده می‌شود عوام‌فریبی است

 

وصى مرتضى مبلغ مساعد سابق لوزارة الداخلية ومن عناصر زمرة روحاني بشأن مهزلة المناظرة ان يتم الكشف فيها عن الشعارات الجوفاء للزمرة المنافسة. 

وقال في مقابلة مع صحيفة شرق الحكومية : مع الأسف فان المنافسين المتشددين دخلوا الحلبة باسلوب محروق ومدمر للبلاد والنظام وهو استخدام وعود جوفاء شعبوية ومضللة للناس. ذات مرة جربنا في هذا البلد ما هي المصائب التي يخلقها ضخ المال وما هي المصائب التي تحل بضعاف النفوس الذين هم المخاطبون الأصليون لهؤلاء المرشحين.

وأضاف: يقول أحد السادة اننا نوجد من خلال مليون طن من المشتقات البتروكيماوية 200 آلف فرصة عمل مباشرة و400 ألف فرصة عمل غير مباشرة. باعتقادي فان هذه الحالة وحدها تكفي أن يثبت هذا الرجل عدم كفائته وعدم اطلاعه من الحقائق على الارض. ان هذا الكلام الغريب والغير حقيقي ليس الا كلاما شعبويا.

 

معاون سابق وزارت کشور رژيم ايران: وعده‌هایی که داده می‌شود عوام‌فریبی است

 

 

مرتضی مبلغ معاون سابق وزارت کشور و از عوامل باند روحانی درباره شعبده مناظره روز جمعه توصیه کرد شعارهای توخالی باند رقیب را افشا کند.

وی که با روزنامه حکومتی شرق مصاحبه می‌کرد گفت: «متأسفانه رقبای اصول‌گرا با یک روش‌های تجربه‌شده، سوخته و بسیار مخرب برای کشور و نظام وارد عرصه شده‌اند و آن وعده‌ها توخالی، پوپولیستی و عوام‌فریبانه است. یک بار در این کشور تجربه شد که تزریق پول چه فاجعه‌ای به وجود می‌آورد و چه مصیبتهایی به‌خصوص برای همان اشخاص ضعیف که مخاطبان اصلی این کاندیداها هستند ایجاد می‌کند.
وی افزود:‌ «یکی از آقایان می‌گوید ما با یک میلیون تُن تولیدات پتروشیمی ٢٠٠ هزار شغل مستقیم و ٤٠٠ هزار شغل غیرمستقیم ایجاد می‌کنیم. به نظر من همین یک مورد کافی است که این فرد بی‌کفایتی و بی‌اطلاعی خود از واقعیتها را اثبات کند. این حرف‌های عجیب‌وغریب و غیرواقعی چیزی جز عوام‌فریبی نیست

 

التعليقات

مساحة إعلانية

مساحة إعلانية

انت لاتستخدم دايناميك سايدبار

الفراعنة على فيسبوك