الجمعة - الموافق 19 أبريل 2024م

خانم رجوي با استقبال از مواضع كنفرانس سران عربي، اسلامي،آمريكا عليه جنگ‌افروزي و صدور تروريسم و بنيادگرايي توسط حكومت آخوندي

Spread the love

 

تأكيد كرد : حل نهايي بحران منطقه درسرنگوني رژيم ولايت فقيه است

خانم مريم رجوي، رئيس جمهور برگزيده مقاومت ايران، از مواضع كنفرانس سران عربي، اسلامي، آمريكا در برابر عملكردهاي رژيم ايران كه سلب كننده آرامش و ثبات منطقه و جهان است؛ به ويژه ضرورت مقابله با رژيم آخوندي در تروريسم و بنيادگرايي، در برنامه موشكهاي بالستيكي، در مداخلاتش در امور داخلي كشورها و در فعاليتهاي ويرانگر اين رژيم در منطقه و جهان؛ استقبال كرد و آن را گامهاي ضروري در راستاي پايان دادن به تروريسم و جنگ و خونريزي و برقراري صلح و آرامش دانست.

خانم رجوي تأكيد كرد محكوم كردن عملكردها و جنايتهاي رژيم ملايان بايستي با اقدامات عملي و به طور مشخص قطع رابطه با رژيم آخوندي، اخراج آن از مجامع بين المللي، نامگذاري سپاه پاسداران در لیست تروریستی و ديگر نيروهاي نظامي و شبه نظامي و امنيتي وابسته به اين رژيم و اخراج آنها از منطقه دنبال و محقق شود.

خانم رجوي بر ضرورت طرح بلادرنگ پرونده نقض حقوق بشر و قتل عام زندانيان سياسي در شوراي امنيت ملل متحد و ارجاع آن به دادگاه بين المللي تاکید کرد و در این خصوص: در آستانة سي و هفتمين سال مقاومت تمام عيار مردم ايران علیه فاشيسم ديني، اكنون دنيا به همان حقايقي گواهي مي دهد كه مقاومت مردم ایران طی نزدیک به چهاردهه مبارزه خود بر آن تاکید کرده و  فرزندان رشيد ايران براي آن تمام هستي خود را نثار كردند.

خانم رجوي در اين خصوص، سخنان رئيس جمهور آمريكا در كنفرانس را يادآوري كرد كه به درستي گفت: «اولين قرباني رژيم ايران، مردم اين كشور هستند». همچنين پادشاه عربستان سعودي كه با ابراز «احترام و تقدير» نسبت به مردم ايران گفت : «رژيم ايران از زمان خميني نوك پيكان تروريسم جهاني بوده است».

خانم رجوي تأكيد كرد: راه حل نهايي بحراني كه سراسر منطقه را دربر گرفته، سرنگوني رژيم ولايت فقيه به دست مردم و مقاومت ايران است. آزادي و جايگزيني حاكميت مردم ايران به جاي حاكميت ملايان، خواست عموم مردم ايران است كه تا كنون براي رسيدن به آن 120 هزار شهيد تقديم كرده‌اند. به رسميت شناختن خواست مردم ايران ضرورت صلح و آرامش در منطقه و از الزامات امنيت بين المللي است.

دبيرخانه شوراي ملي مقاومت ايران

اول خرداد 1396 (22 مه 2017)

 

التعليقات

مساحة إعلانية

مساحة إعلانية

انت لاتستخدم دايناميك سايدبار

الفراعنة على فيسبوك