الجمعة - الموافق 29 مارس 2024م

تجمعات احتجاجية عمالية في إيران..تجمعات اعتراضي كارگران در ايران

تجمع احتجاجي لعمال معمل « تنمية الصناعة» في آذربايجان

نظم جمع من عمال معمل « تنمية الصناعة» في آذربايجان يوم الاحد11 حزيران تجمعا في فناء المعمل للاحتجاج على عدم دفع أجورهم المتأخرة لمدة 1.5سنة.

وبحسب العمال المشاركين في التجمع الإحتجاجي أن المعمل يعمل في مجال إنتاج الحاصدة الزراعية وساندويتش بنل وانواع الكرفانات و كان للمعمل 500عامل قبل العام 2011 وتم تقليل هذا العدد تدريجيا و بزيادة المشكلات المالية للمعمل إلى مايقارب44شخصا و منذ 1.5سنة لم يستلموا رواتبهم بذريعة مشكلات مالية.

عدم دفع  رواتب لعمال بلدية مدينة ني ريز لعدة أشهر

نظم جمع من العمال المتعاقدين لبلدية مدينة ني ريز تجمعا مقابل البلدية يوم أمس السبت 10حزيران /يونيو 2017للاحتجاج على عدم دفع رواتبهم المتأخرة لعدة أشهر.

تجمع اعتراضی کارگران کارخانه گسترش توسعه صنعت آذربایجان

صبح امروز یکشنبه 21خرداد 96جمعی از کارگران کارخانه گسترش توسعه صنعت آذربایجان در اعتراض به پرداخت نشدن یک‌سال و نیم حقوق خود در محوطه کارخانه دست به تجمع زدند.

به گفته کارگران شرکت‌کننده در این تجمع اعتراضی ”شرکت گسترش توسعه صنعت آذربایجان که در زمینه تولید کمباینهای کشاورزی، ساندویچ های پانل و انواع کانکس فعالیت دارد پیش از سال ۹۰حدود ۵۰۰کارگر شاغل داشت که این رقم به مرور با افزایش مشکلات مالی کارخانه تا هم‌اکنون به حدود ۴۴نفر کاهش یافته است که از یک‌سال ونیم پیش به بهانه مشکلات مالی دستمزد دریافت نکرده‌اند“.

یکی دیگر از کارگران درباره علت تجمع اعتراضی اضافه کرد ”هر ماه بخشی از اموال کارخانه از سوی طلبکاران مصادره می‌شود. در عین‌حال امروز نیز (یکشنبه ۲۱خرداد ماه) بخش دیگری از اموال این کارخانه از سوی یکی از طلبکاران بخش خصوصی توقیف و به بیرون از کارخانه انتقال یافت که این مسأله با تشدید اعتراض کارگران روبه‌رو شد. این در حالی است که هر یک از ما کارگران این کارخانه به‌صورت میانگین ۲۰تا ۸۰میلیون تومان از کارفرما طلبکار هستیم اما برای تأمین حداقلهای معیشتی خود با مشکل جدی مواجه‌ایم و در این زمینه هیچ مسئولی پیگیر مشکلات مالی ما نبوده است“.

 

تجمع اعتراضی کارگران شهرداری نی ریز

پرداخت نشدن چند ماه حقوق کارگران شهرداری نی ریز

جمعی از کارگران پیمانی شهرداری شهر نی ریز روز گذشته شنبه 20خرداد 96 دراعتراض به پرداخت نشدن چند ماه حقوق خود دست به تجمع زدند.

این کارگران که اکثراً بیش از دو ماه است که حقوقی دریافت نکرده‌اند در اعتراض به این مسأله اقدام به تجمع در مقابل شهرداری این شهر نمودند.

التعليقات

مساحة إعلانية

مساحة إعلانية

انت لاتستخدم دايناميك سايدبار

الفراعنة على فيسبوك